RSS

Supa crema de linte

28 Ian

Este o supa de post, rapida si foarte sanatoasa.

Ideala pentru zilele reci de iarna.

Lintea trebuie spalata bine de tot si apoi tinuta in apa pentru cateva ore.

Eu am lasat-o 6 ore, timp in care am schimbat de cateva ori apa, pana a ramas limpede.

Am curatat 2 morcovi, 1 cartof si 1 ceapa rosie, le-am taiat cubulete si le-am pus la fiert impreuna cu lintea (cca 250 de grame).

In timp ce se fierbeau legumele, am preparat un „sos” din urmatoarele condimente:

– 4 catei de usturoi pisati;

– o mana generoasa de patrunjel taiat foarte fin;

– 2 lingurite rase de sare neiodata;

– un varf de coada de lingurita cu piper;

– un strop de ulei.

Le-am mestecat pe toate bine bine si le-am adaugat de-abia la final, dupa ce au fiert legumele si am inchis focul.

Legumele au fost gata cam dupa 30 de minute, la foc mare.

Am mixat toate ingredientele cu blenderul de mana.

Dupa gust, se mai poate adauga sare si/sau piper.

Supa crema se serveste cu paine prajita si/sau germeni de orice fel.

Enjoy it!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 28/01/2012 în Bunatati vegane

 

Etichete:

Lasă un răspuns

 
