RSS

Salata bruschetti

09 Aug

O inventie, daca pot spune asa, dintr-o seara tarzie de vara.

Pentru ca nu aveam in frigider decat niste rosii si o franzela cumparata cu 2 zile in urma, mi-a venit ideea sa fac repede niste crutoane la cuptor, cu usturoi maruntit printre ele si cu putin ulei.

Zis si facut 🙂

Intre timp am taiat rosioarele si le-am pus intr-un castron, ca sa inceapa sa isi lase zeama. 

Am mai taiat si o ceapa mica in solzisori marunti.

Am condimentat cu sare, busuioc si oregano.

Cand au fost gata crutoanele, le-am adaugat in castron si am amestecat.

Deliciu. Imaginati-va mirosul de painica proaspat rumenita, usturoi, ceapa si rosii….mmmm…. 🙂

Trebuie sa incercati. Enjoy it 🙂

salata bruschetti

 
2 comentarii

Scris de pe 09/08/2013 în Bunatati vegane

 

Etichete:

2 răspunsuri la „Salata bruschetti

  1. Mihaela

    09/08/2013 at 12:19

    O pun pe lista de must do 😉

     
    • netaddicted

      09/08/2013 at 12:21

      Multumesc 🙂

       

Lasă un răspuns

 
