RSS

Ardei copti la cuptor

03 Sep

Nici nu stiu cum de nu mi-a venit ideea asta mai devreme… simt ca am pierdut timp pretios 🙂

Am cumparat cam 10 ardei potriviti, i-am spalat, taiat pe din doua, curatat de codite si de seminte si i-am intins in tava, cu fata in jos 🙂

Am preincalzit cuptorul la 220 de grade si apoi i-am lasat la copt pentru circa 25 de minute 🙂

Am scos tava din cuptor, am presarat sare peste ardei, i-am pus frumos intr-un castron, i-am acoperit si i-am lasat asa vreo 30-40 de minute. Ca sa se inmoaie, raceasca si apoi curata mai bine si mai usor 🙂

Si asta este tot. Fara fum, fara prea multa mizerie. O salata delicioasa si rapida 🙂

Imagine

Imagine

Imagine

PS: Pozele nu imi apartin.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 03/09/2013 în Bunatati vegane

 

Etichete:

Lasă un răspuns

 
