RSS

Ardei copt pentru la iarna (congelat)

08 Sep

Dupa ce am experiment cu succes prima tava de ardei copti la cuptorul electric, m-am gandit ca ar fi frumos sa fac rezerve si pentru la iarna.

Zilele trecute, in drum spre casa, mi-a trecut prin cap ideea: ce ar fi sa congelez ardeiul copt direct in casolete? Ar fi mult mai practic si mai usor de portionat.

In drumul meu spre casa se gaseste un magazin mic cu obiecte de unica folosinta, stiam sigur ca acolo voi gasi ce am nevoie, dar nu eram convinsa ca voi mai gasi deschis… Magazinul  are program zilnic pana la ora 6, exact ora la termin si eu programul…

M-am gandit la casolete tot drumul, le-am vizualizat, dar in acelasi timp am lasat loc si pentru posibilitatea sa gasesc inchis si sa trebuiasca sa revin in alta zi 🙂 Am lasat Universul sa lucreze pentru mine.

Cu pasi grabiti am intrat pe strada cu magazinul. Usile erau deschise. Am grabit si mai tare pasul, sperand sa nu mi se inchida in fata.

Am intrat. Lumina era deja stinsa. Vanzatoarea vorbea la telefonul mobil.

Am localizat imediat casoletele, am cerut vanzatoarei 20 de bucati, la care ea mi-a raspuns ca nu mai poate da bon de casa, pentru ca scosese Zet-ul.

Am zis: nicio problema… eu ma bucur ca v-am mai gasit la magazin.

La care ea spune: pai am vrut sa plec, dar m-a sunat varul meu si m-a tinut la telefon.

Am zambit si i-am spus: pentru mine erati inca aici 🙂

Am iesit si am multumit Universului 🙂

ardei copt la cuptor

 
3 comentarii

Scris de pe 08/09/2013 în Bunatati vegane

 

Etichete:

3 răspunsuri la „Ardei copt pentru la iarna (congelat)

  1. Diana

    21/09/2013 at 20:45

    O idee buna intradevar, dar iti trebuie si loc in congelator ca-s mai voluminoase decat daca l-ai pune in pungi. 🙂

     
    • netaddicted

      21/09/2013 at 20:52

      Hmmm… eu le umplu ochi si simt ca nu pierd spatiu… pt ca sunt subtirele 😀 Am sa iti arat o poza cand va fi gata plin :))

       
  2. Laura

    09/09/2013 at 09:51

    e minunat sa ceri ajutor de sus, nu ? 🙂

     

Lasă un răspuns

 
